Andi Moisescu este noul brand ambasador Rowenta România
2 min read Întâlnirea dintre Andi Moisescu și produsele Rowenta nu este întamplătoare și este o campanie care inspiră. Andi Moisescu este reprezentativ pentru publicul țintă: un bărbat activ, profesionist, familist implicat și un model pentru ceea ce înseamnă bărbatul modern în secolul vitezei.
„Ceea ce ne propunem prin asocierea cu Andi Moisescu este promovarea unui nou tip de stil de viață, în care oamenii ocupați recâștigă timp pentru ei datorită tehnologiei Rowenta. Fiecare produs este gândit astfel încât să ofere o experiență de curățenie superioară, într-un timp mai scurt și cu mai putin efort. În centrul campaniilor suntem noi, toți cei care spunem prea des „Nu am timp”. Avantajul principal al aspiratoarelor Rowenta este simplificarea curățeniei și eliberarea agendei pentru lucruri mai plăcute,”a declarat Adriana Maxim Trade Marketing Manager Groupe SEB SCE.
Mereu în mișcare, Andi mizează pe tehnologie și se bazează pe ajutorul aspiratoarelor robot Rowenta cu care poate controla de la distanță curățenia casei, în timp ce el se poate relaxa, poate petrece timp cu cei dragi sau se poate dedica pasiunilor sale.
„Cred că e întotdeauna loc de mai bine în viață. Îmi place să-mi folosesc timpul tot mai eficient și incerc să trăiesc fiecare clipă, din plin. Dacă tehnologia mă poate ajuta să câștig timp pentru mine, nu pot decât să mă bucur. Abia aștept să-l împart cu cei apropiați și atât de dragi mie. Ceea ce le doresc, inevitabil, tuturor celor pe care, chiar dacă nu-i cunosc, îi bănuiesc că împart cam același spirit cu mine”, a declarat Andi Moisescu.
Duque Jose Fernando Marketing Manager Groupe SEB SCE a declarat: „Andi Moisescu este reprezentativ pentru targetul nostru și pentru tipul de client care achizitionează aspiratoare Rowenta. Este o persoană cu o viață activă și energică, la curent cu noutățile, care știe să folosească beneficiile tehnologiei în avantajul său și să pună aspiratorul la treabă pentru a-și face viața mai ușoară.