Webinar CES: Cum gestionez o clasă în care există și copii cu cerințe educaționale speciale?
3 min read Cum mă comport la clasă cu elevii cu CES? Dar cu ceilalți elevi? Cum îi integrez la ore și cum predau având constant întreruperi? Cum gestionez situațiile sensibile? Acestea sunt doar câteva dintre grijile profesorilor care au căpătat încă un rol la clasă și pe care le vom aborda în cadrul webinarului de 90 minute cu Irina Ștefănescu, coach sociodramatist, specializat în metode de acțiune în sala de clasă care stimulează învățarea. Webinarul are loc la 31 ianuarie 2023, ora 19:00. La final primești certificat de participare.
Detalii aici si inscriere https://www.edumagic.eu/webinar-ces.html Nume proiect: Webinar CES: Cum gestionez o clasă în care există și copii cu cerințe educaționale speciale?Organizatori: EduMagic si Irina ȘtefănescuPerioadă înscriere: 16.01.2023 – 31.01.2023Perioadă desfăşurare: 31.01.2023Ce vei învăța alături de noi?1. Abordări practice despre cum poți integra elevii cu CES – modalități de lucru simultan cu toată clasa.2. Cum să reacționezi în situații dificile în care sunt implicați elevii sau părinții?3. Cum să faci față bullying-ului asupra ta?
Probleme și idei abordateFie că e vorba despre anumite forme ADHD, autism, tulburări de scriere/ citire sau alte condiții catalogate ca cerințe educaționale speciale, profesorii nu au fost pregătiți să gestioneze clase de 30 de copii printre care există şi copii cu o nevoie mai mare de atenție și grijă din partea lor.
Detalii aici si inscriere https://www.edumagic.eu/webinar-ces.html
În cadrul webinarului ne uităm împreună la ecosistemul copilului cu CES și cum arată lumea lui. Încercăm să-l înțelegem mai bine și să învățăm niște exerciții de dinamică de grup pe care ei le pot face împreună cu colegii lor. Există câteva instrumente pe care profesorii le pot aplica, precum și metode prin care își pot gestiona și propriile emoții, nu doar ale copiilor. De ce? Pentru că bullying nu există doar asupra copilului și a părinților, acestuia ci și asupra profesorilor. Pe lângă acestea ce facem cu ceilalți copii care și ei au nevoie de atenția profesorului? Cum discutăm cu părinții lor care uneori se revoltă când copilul cu CES primește mai multă atenție? Cum ne facem datoria de pedagog pentru toată clasa?
Tematica este foarte amplă, iar situațiile cu care vă confruntați sunt multiple. Prin acest webinar intenționăm să începem să abordăm câteva dintre frământările pe care le aveți și sperăm din toată inima să primiți resurse și întrebări care să vă sprijine să găsiți noi răspunsuri adecvate. Prezența și interesul dumneavoastră vor conduce la apariția de noi evenimente pe această temă.
Formator: Irina ȘtefănescuIrina Ștefănescu este coach sociodramatist și de curând a contribuit în programul național „Profesor și Părinte Azi” condus de Proacta Edu, în care gestionarea copiilor și părinților în clase unde sunt copii cu CES ocupă un loc important. Irina a fost unul dintre designerii educaționali ai programului, formator de formatori și mentor al acestora, programul fiind acreditat de către Ministerul Educației și având 110 formatori în toată țara. De la lansare au fost instruite 3400 de cadre didactice în 6 module cu scopul de a gestiona în mod empatic și eficient relațiile cu părinții și cu elevii.