Erasmus+ – Conferința științifică Națională „Strategii educaționale de succes pentru incluziune”
3 min read Scopul întâlnirii este acela de a oferi ocazia tuturor să împărtăşească din experienţa proprie modul în care tehnologia digitală poate fi de ajutor în activitățile la clasă cu copilul cu C.E.S. online și față în față și identificarea strategiilor educaționale de succes pentru incluziunea elevilor cu C.E.S. în contextul de noi paradigme în pedagogie și în psihopedagogia specială.
Ne dorim ca acest eveniment să creeze oportunități de formare atât pentru colegii noștri din învățământul special și special integrat și totodată să aibă și un puternic impact formativ pentru toate cadrele didactice din sistemul de învățământ românesc interesate de desfășurarea procesului instructiv-educativ prin intermediul tehnologiei – provocări și bune practici.
Vă invităm să ne fiți alături în desfășurarea evenimentului în secțiunile de dezbateri plenare teoreice și practice, împărtășindu-ne experiența dumneavoastră.
Întâlnirea se desfăşoară în sistem online pe platforma ZOOM, în data de 18 martie 2021, orele 11.00-16.00.
Evenimentul este aprobat în Calendarul C.C.D. Dolj 2020-2021-Poziția 89 . Nume proiect: Erasmus+ – Conferința științifică Națională „Strategii educaționale de succes pentru incluziune”Organizatori: Organizatori:
CASA CORPULUI DIDACTIC DOLJ
CENTRUL ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ ,,SF. VASILE”, CRAIOVA
alături de Echipa SELLification4EDUcation
În parteneriat cu:
UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA – Departamentul pentru Pregătirea Personalului DCondiţii de participare: Înscrierea la acest eveniment presupune 3 pași descriși pe larg în regulamentPerioadă înscriere: 10.03.2021 – 18.03.2021Perioadă desfăşurare: 10.03.2021 – 31.08.2021CONFERINŢĂ ȘTIINȚIFICĂ NAŢIONALĂ „STRATEGII EDUCAŢIONALE DE SUCCES PENTRU INCLUZIUNE” – Ediţia a IV-a, 2021
Provocări, limite și exemple de bune practici ale desfășurării procesului instructiv-educativ prin intermediul tehnologiei în sistemul de educație din România
SCOPUL CONFERINŢEI:
Scopul întâlnirii este acela de a oferi ocazia tuturor să împărtăşească din experienţa proprie modul în care tehnologia digitală poate fi de ajutor în activitățile la clasă cu copilul cu C.E.S. online și față în față și identificarea strategiilor educaționale de succes pentru incluziunea elevilor cu C.E.S. în contextul de noi paradigme în pedagogie și în psihopedagogia specială.
Ne dorim ca acest eveniment să creeze oportunități de formare atât pentru colegii noștri din învățământul special și special integrat și totodată să aibă și un puternic impact formativ pentru toate cadrele didactice din sistemul de învățământ românesc interesate de desfășurarea procesului instructiv-educativ prin intermediul tehnologiei – provocări și bune practici.
OBIECTIVELE CONFERINŢEI:
– Identificarea limitelor, provocărilor și exemplelor de bune practici în desfășurarea procesului înstructiv-educativ prin intermediul instrumentelor și platformelor digitale la nivelul întregului sistem educațional de învățământ;
– Promovarea incluziunii elevilor excluşi, cei cărora le lipsesc abilităti de bază, sau care prezită tulburări comportamentale, sporind astfel riscul excluziunii la nivel de grup școlar sau social, care au nevoi speciale, ajutând la promovarea includerii acestora în învăţământul de masă și în societate;
– Să conducă la noi strategii și metode pentru dezvoltarea socială şi emoţională a copiilor ca parte a curriculum-ului practic pentru elevii cu nevoi speciale;
– Să creeze un mediu de învăţare stimulativ prin intermediul tehnologiei digitale şi abordări pentru sprijinirea dezvoltării sociale şi emoţionale a copiilor cu nevoi speciale ;