Verdino Green Foods anunță investiții de 4 milioane de euro în dezvoltarea brandurilor din portofoliu și mizează pe diversificarea produselor plant-based

2 min read
Verdino Green Foods anunță investiții de 4 milioane de euro în dezvoltarea brandurilor din portofoliu și mizează pe diversificarea produselor plant-based

Investiția de 4 milioane de euro vizează dezvoltarea categoriei de panetate, investiții în linia de producție, dar și dezvoltarea brandurilor din portofoliu: Verdino®, Unfished® și Green Course®. 
“Crispy Burger”, “Schnitzel” și “Nuggets” sunt doar câteva dintre noutățile pe care brandul Verdino mizează, pentru a atrage câți mai mulți consumatori și pentru a schimba preconcepțiile în ceea ce privește gustul preparatelor plant-based. 
Rafinate, învăluite într-o panadă aurie și crocantă, produsele panetate Verdino sunt create din ingrediente sustenabile, pe bază de proteină din grâu, mazăre și bob, ce respectă mediul prin consumul redus de resurse și prin grija pentru animale. 
“Odată cu preluarea brandurilor Unfished (conserve de ton vegetal, salate și paste tartinabile, alternative la ton și somon) și Green Course (mâncăruri vegetale Ready to Eat), ne-am concentrat anul acesta pe dezvoltarea accelerată a portofoliului, având ca obiectiv acoperirea unor segmente de piață în care vedem potențial extins pe termen lung, atât în România cât și la nivel internațional. Investițiile în inovație și in liniile de producție, ne-au permis să lansăm în această toamnă o gamă diversificată plant-based, panetate și fileuri ca de pui și de pește, fresh dar și congelate, și specialități -produse ce reprezintă o noutate absolută pentru piața din România (somonul vegetal afumat feliat, ton la borcan, ton și somon tip sashimi, toate plant-based). 
Ne-am asumat rolul de pionieri în domeniu și de educare a pieței, inovăm constant și, prin varietatea de produse, le oferim consumatorilor ocazia să încerce și să asimileze cât mai multe tipuri de preparate plant-based, ” a declarat Raul Ciurtin, Fondator Verdino Green Foods. 
Lansarea noii game Verdino este sustinută de o campanie de comunicare 360 grade, ce se va derula la nivel național, pe TV, digital și in-store. 

În mod inedit, denumirile produselor au fost transpuse eronat –

 » sursa: www.qbebe.ro

Copyright © acțiunea.ro (2020-2023) | Newsphere by AF themes.